擁有「世界足球先生」之稱的 C羅納度 Cristiano Ronaldo 

這位效力於西甲皇家馬德里的明星球員,他的一舉一動總是備受各界關注。儘管在今年巴西世界杯帶傷上陣,較少有活躍的進攻機會,葡萄牙最終未能晉級16強,不過C羅的球技還是有目共睹的,尤其是在小組賽對上美國,比賽接近尾聲之際的精彩助攻得分,小編可是在電視機前激動到差點落淚啊  最近推出個人品牌 CR7 新作,帥氣的C羅也讓球迷粉絲們大飽眼福!!!

 

Topless photos of the Real Madrid forward, recently named 'fittest man in the world', were projected onto iconic locations in London, New York, Berlin, Lixbon, Paris, Milan and Madrid.

 

這波名為「全世界最健美的男人」的巨幅內褲廣告在全球7大城市的黃金地段展示 

攻佔倫敦、紐約、柏林、里斯本、巴黎、米蘭及馬德里。

 

 

對於這次發表個人品牌「CR7」第二波新作,我們來聽聽C羅怎麼說 

 

'I am really proud of my second CR7 Underwear collection and wanted to launch it in a way that was personal to me, and to have some fun with it'

很開心能夠推出我的個人品牌第二波內褲系列產品,我為此感到驕傲,也希望以一個最私密、貼近自我的方式呈現給各位,並灌入一些有趣的元素。

 

'The number seven has always been close to my heart, so I was honoured to unveil my new collection in seven cities around the globe.'

「7」一直以來都是我最喜歡的數字,能夠在全球「七」大城市宣傳新商品,我感到非常榮幸。

(小編:C羅的球衣號碼也是7噢!)

 

'Launching my own underwear brand was a dream come true and I am so proud that it has been such a success all around the world, and excited to be launching a second range.'

成立個人品牌對我而言就如同實現夢想般,CR7獲得全球性的青睞,也使我對於發布新系列產品更加地興奮。

 

'Since having the opportunity to work on my own brand, fashion and design have become a passion of mine and I’ve really enjoyed working on the second collection. We used our experiences with the first collection to build on the range and I am really pleased with the new styles.'

自從有了發表個人品牌的機會後,時尚與創作便成為我的新嗜好,我非常享受這一切帶給我的樂趣。而我們也複製了上一次成功的經驗,對於這次的成品我覺得非常滿意。

 

'To me, it is important that underwear should look stylish and also fit perfectly while being comfortable- quality is also important.'

對我而言,內衣的時尚度非常重要,同時,穿起來的舒適度與質感也絕不能妥協。

 

 

 

有興趣的粉絲可以到CR7 Underwear了解更多噢

 

 

英美日澳紐打工度假輕鬆GO

 

高分多益補習班TOEFL托福雅思分數英檢中級通過|澳洲遊學SAT免費留遊學講座看BBC學英文四季日本語N3檢定南陽街補習班菁英學員排課系統

arrow
arrow

    菁英中壢校 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()